متن عاشقانه

متن عاشقانه - داستان کوتاه - شعر

متن عاشقانه

متن عاشقانه - داستان کوتاه - شعر

چشمهات

باغ زیتون داری انگاری میون چشمهات                   زنده می مونه مگه چیزی بدون چشمهات؟

 بد به حال اونکه می شه باز اسیر اون نگات          اون که می افته به دام چند و چون چشمهات

چشماتو از آبی دریا گرفتی یا درخت؟                           قاتی ِ سبزآبی ِ رنگین کمونه چشمهات!

 انگاری هرکی میاد اونجا یه جوری گم میشه                 جنگلهای وحشی مازندرونه چشمهات!

انگاری هرکی میاد اونجا یه جوری مرده, نه؟               احتمالا میدون عاشق کشونه چشمهات!

چند تا عاشق کشتی اینجوری لبات قرمز شده؟            خون چند تا عاشقه روی کلون چشمهات؟

بد نگام کردی نگات مثل یه عاقل به سفیه                جونمو از من بگیر اما به جون چشمهات..

من همیشه مخلص اخمهای ناجور توام                   آخ....نمیفهمم چی میگی با زبون چشمهات

انگاری این شوخیام باز داره کار دستم میده                    آخه میبینم بازم لبریزه خون چشمهات

هر چی گفتم شوخی بود اما این جدی                        دوست داری یکی بیاد بله برون چشمهات

                                دوست داری یکی بیاد بله برون چشمهات

 

نظرات 40 + ارسال نظر

سلام خوبید شما.من چند سال پیش تو یه سایت طرح شما رو خوندم( دیوارت بلند تر از ان است که همسایگی با تو را جشن بگیرم) و خیلی ازش لذت بردم و اون و گذاشتم تو وبلاگم.الان همب ا اتافقی وبلاگ شما رو دیدم و می بینم که خیلی از مطالب وبلاگمون شبیه به همه.
جالبه
خوشحال میشم به وب سر بزنید ونظر بزارید.ممنون

سلا و درود
من به طور اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم قشنگ و بااحساس بود تبریک میگم.
به کلبه تنهایی من هم سری بزنید. و رد پایی بگذاریدسپاس
موفق و خوشبخت بمانید

leila 1390/04/16 ساعت 00:58

سلام خوبین؟
اول به خاطر احساس زیباتون و وبلاگ محشرتون بهتون تبریک میگم
من وبلاگ قبلی شمارو اتفاقی پیدا کردم از مطالبش خیلی خوشم اومد ولی دیدم خیلی وقته اپ نکردین دپرس شدم.این وبلاگتونم که زده بودین گفتم به اینم سر بزنم دیدم ماهه پیش اپ کردین ذوق کردم.
کاش همیشه اپ کنین واقعا محشره وبلاگتون

شیما 1390/04/30 ساعت 22:30 http://larika2003.blogfa.com

سلام داداش حامد خوبی؟
خبری ازت نیس
ادرس اون وبتو داشتم
خوشحال میشم بازم سربزنی

سلام دوست عزیز تبریک میگم.
از اشعار و متن های زیباتون لذت بردم.
به من هم سری بزنید. خوشحال میشم.

باران 1390/05/23 ساعت 18:43 http://viski2.blogfa.com

علیه وبلاگاتتتتتتتتتتت عالیه مخصوصا اون یکی

سلام تو کلامت صراحت هست این دوست دارم به من سر بزن

گفتی آه مرا دوست نداری گله ای نیست
بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست
گفتم آه آمی صبر آن و گوش به من آن
گفتی آه نه باید بروم حوصله ای نیست
پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف
تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست
گفتی آه آمی فکر خودم باشم و آن وقت
جز عشق تو در خاطر من مشغلهای نیست
فتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست

سلام...زیبا بود...

دوست داشتی پیش منم بیا.

آنا 1390/08/20 ساعت 23:57

سلام
مطالبت خیلی باحاله بیشتر بزار

سمیرا 1390/08/30 ساعت 20:43

پنجره بسته نشانه یه عاشقه
غروب دلگیر نشانه رفتن دقایقه
و سکوت دریا نشانه غرق شدن یه عاشقه
عالی بود

سلام .امیدوارم خوب باشی .
امروز یه سر به وب شما زدم .خوشم اومد .لینکت کردم .
اگه دوست داشتی به منم سر بزن .خوشحال میشم .

سلام

زیبا بود خوشحالمیشم که به من هم شر بزنید..

نازنین 1390/10/05 ساعت 14:45

سلام عزیزم .خیلی خیلی وبلاگتو دوس داشتم عاشقتم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

یاسی 1390/10/14 ساعت 23:40

مب زیبایی بود www.sayehtanhaii.blogfa.comبه وب من هم سر بزنید

وبلاگت عالی بود به وبلاگ منم سری بزن

از وبلاگت خوشم اومده دوست دارم به منم سر بزنی جیگر

سلام دوست عزیز
وب خیلی جالبی دارید.با داشتن همچین وبی بهتون تبریک میگم.
مطالبتون خیلی زیباست.
موفق باشید
بدرود

همدم 1390/11/29 ساعت 22:15 http://www.toobe72.blogfa.com

سلام
مطالب وبت جالبه
موفق باشی

سحر 1390/11/30 ساعت 12:58

واااااااااااااااااااااااای
اینقدداستان از کجا پیدامیکنی تو حامد؟

[ بدون نام ] 1390/11/30 ساعت 13:03

توهردووبت همین داستانهاروداری.
فکرنمیکنی اکه یکیشومختص این جورداستانات میکردی بهتربود؟

سحر 1390/11/30 ساعت 13:06

ولی درکل داستانهای قشنگیه.مرسی موفق باشی

عرفان 1390/12/10 ساعت 21:58 http://ghesmat70.blogfa.com

سلام داداش حامد ایول وبت خیلی جالبه.مرسی

سلام دوست عزیز
وب خیلی جالبی دارید.با داشتن همچین وبی بهتون تبریک میگم.
به پیشنهادی که بهت دادم جواب بدهید برای تبادل لینک
موفق باشید

به تو چه 1391/01/13 ساعت 18:35

خودت مجبورم کردی

دکتر مونا 1391/02/14 ساعت 11:00

سلام دکترمونا هستم چندی پیش تو وب قبلی تون نظر دادم الان وقتم کمی آزادتره چندروزیه ازبیمارستان مرخصی گرفتم امانگران بیمارام هستم اما بعدظهر کلینیک میرم خواستم بگم کمی مطالب شاد تو وبتون بزارین.انقدر هم ازعشق وعاشقی ننویس درسته من هم مثل شماجونم نمیخوام بگم که چون روانشناسم بهتر میفهمم اما این روزا ازین عشقا زیاد دیدم یه دختره ای عاشق یه پسر جونی شده بود باهاش ازدواج هم کرد بعد یه مدت اومد کلینیک گفت عاشق یکی دیگه شدم!!!!!!!! بادیدن اینطورعشقا من نمیتونم به کسی اعتماد کنم امیدوارم بقیه ی آدمااینطور نباشن ای کاش اول ازدواج میکردم بعد روانسناس میشدم.راستی وب تازتون مبارکه .موفق باشی.

asal 1391/03/12 ساعت 13:28 http://asalsheytoonbala.blogfa.com

apaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aziz

aysan 1391/05/19 ساعت 17:51 http://shekarkiz.mihanblog.com

_______________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

وبلاگ بسیار زیبایی داری به منم سر بزنی خوشحال میشم اگه با تبادل لینک هم موافق بودی بهم بگو

زززززززز 1391/05/25 ساعت 08:54

سلام خوب بود

حنان 1391/08/18 ساعت 01:47 http://www.hanan69.blogfa.com

شب که می شودخیره میمانم به ماه وتمامی روزهای باهم بودنمان راازدریچه ی روشنای آن مجسم میکنم!

حنان 1391/09/25 ساعت 01:22 http://www.hanan69.blogfa.com

اگر باغ نگاهم پر ز خار است، گلم تاراج دست روزگار است
به چشمانت قسم، با بودن تو، زمستانی ترین روزم بهار است . . .

سلام دوست عزیز وبت خیلی عالییییییه به هردو وبت سرزدم... فوق العاده ست...ممنون میشم به منم سربزنی...باییییییی

رها 1391/11/27 ساعت 18:31

حامدجون سلام قشنگ بودمرسی راستی ایمیل چی شد منتظرم

bahar 1392/01/10 ساعت 02:04

مرسی خوبه عآلیه

فــرهــاد مــی دانــست صــد سال هــم نمــی توانــد


کــوه را بکند


فــقط مــی خواســـت یـک عمـــر


اســمش را بــا شــیریـن بیاورند

الینا 1392/03/22 ساعت 19:06

سلام حامد کارت عالیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ح 1392/04/05 ساعت 12:54 http://www.falahatih.blogfa.com

سرسبزترین بهار تقدیم تو باد
آوای خوش هزار تقدیم تو باد
گویند لحظه ایست روییدن عشق
آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد
بسیار زیبا و عالی بود
منتظرم

..... 1392/09/13 ساعت 11:55

ینو کسی برام فرستاده مال من نیست
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.

نریمان 1392/10/08 ساعت 00:06

وبلاگ قشنگی داری داداش لذت بردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد